Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуряк Д. С.-
dc.date.accessioned2021-03-17T10:04:55Z-
dc.date.available2021-03-17T10:04:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБуряк Д. С. Особливості маркетингового забезпечення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності / Д. С. Буряк. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. – С. 228-231.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24937-
dc.description.abstractРозглянуто сутність, мету та етапи розвитку міжнародного маркетингу. Зазначено, що стратегічна маркетингова програма складає основу загального стратегічного плану фірми у сфері ЗЕД. Розвиток концепцій маркетингу і стратегічного планування призвів до виникнення самостійної концепції стратегічного маркетингу. Саме в рамках цієї концепції доцільно розглядати різні міжнародні маркетингові стратегії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectетапи розвитку міжнародного маркетингуru_RU
dc.subjectконцепція стратегічного маркетингуru_RU
dc.titleОсобливості маркетингового забезпечення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Буряк2020.pdf445,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.