Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24989
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПархоменко Н. О.-
dc.contributor.authorПервушина О. О.-
dc.date.accessioned2021-03-22T09:51:05Z-
dc.date.available2021-03-22T09:51:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПархоменко Н. О. Процес формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / Н. О. Пархоменко, О. О. Первушина. // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф., 3 лист. 2020 р. / За заг. ред. Т. В. Полозової [та ін.]. – Харків : ХНУРЕ, 2020. - С. 243-246.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24989-
dc.description.abstractВ дослідженні охарактеризовано проблеми стратегічного управління міжнародної маркетингової діяльності. Визначено перелік параметрів, які необхідно враховувати при розробці міжнародної маркетингової стратегії. Сформовано процес розробки міжнародної маркетингової стратегії. Надано рекомендації щодо використання запропонованого алгоритму міжнародними компаніями.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстратегічне управлінняru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингова стратегія підприємстваru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.titleПроцес формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пархоменко,_Первушина_тези_Маркет_стратегии.pdf214,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.