Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКінас І. О.-
dc.date.accessioned2021-03-23T13:31:26Z-
dc.date.available2021-03-23T13:31:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІвент-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності" другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / уклад. І. О. Кінас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 9 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25010-
dc.description.abstractНаведено тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за змістовими модулями та темами. Подано критерії та порядок оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectівентru_RU
dc.subjectівент-маркетингru_RU
dc.subjectподієвий західru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectжиттєвий циклru_RU
dc.subjectризикиru_RU
dc.titleІвент-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності" другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Івент_маркетинг_Кинас.pdf748,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.