Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритиченко Т. І.-
dc.date.accessioned2021-04-26T08:54:45Z-
dc.date.available2021-04-26T08:54:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. Т. І. Притиченко. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25260-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, яких набувають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectцінаru_RU
dc.subjectціноутворенняru_RU
dc.subjectметодиru_RU
dc.subjectстратегіїru_RU
dc.subjectфакториru_RU
dc.subjectкон’юнктураru_RU
dc.subjectпопитru_RU
dc.subjectпропозиціяru_RU
dc.subjectзнижки з цінru_RU
dc.subjectризикиru_RU
dc.subjectсистема цінru_RU
dc.subjectвартість брендуru_RU
dc.titleМаркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингове Ціноутворення.pdf403,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.