Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25702
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСергієнко В. В.-
dc.contributor.authorСергієнко Н. П.-
dc.date.accessioned2021-07-13T07:29:50Z-
dc.date.available2021-07-13T07:29:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСергієнко В. В. Правове забезпечення соціально-трудових відносин в Україні / В. В. Сергієнко, Н. П. Сергієнко // Modern science: problems and innovations: Abstracts of the 9th International scientific and practical conference, November 15-17, 2020. ‒ Stockholm, Sweden. 2020. ‒ Pp. 388-400.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25702-
dc.description.abstractВ цієї статті надається короткий аналіз правового забезпечення та виконання державою покладеного на неї обов’язку щодо належного забезпечення соціально-трудових відносин в Україні. Відповідно до ст.1 Конституції України, Україна є соціальною демократичною державою, а відтак положенням цієї статті окреслена спрямованість держави на забезпечення гідного людині помешкання в країні. Підвищення соціальних стандартів в країні є запорукою забезпечення економічної та політичної стабільності країни. Тому, задля забезпечення виконання Конституційних норм, держава в-першу чергу має прийняти таку систему законодавства яка відповідала би потребам часу, забезпечуючи основні права та інтереси людини. Останні прийняти нормативні акти щодо реформування пенсійної системи, освітньої системи, медицини свідчать, що положеннями ст.1,3 Конституції України держава нехтує. Підвищення соціальних стандартів та забезпечення права на працю практично зводяться до корегування положень Конституції під фіктивні, необґрунтовані соціально-економічні програми. Пенсійна реформа в Україні здійснюється з порушенням основних положень чинного законодавства та не відповідає загально встановленім вимогам Закону України « Про прожитковий мінімум», а порядок формування мінімального споживчого кошику де факто далекий від фактичної вартості основних продуктів що його складають. 389 Особливо це має прояв при порівняні мінімально встановленої пенсії з прожитковим мінімумом. Збільшення фактичної вартості основного набору продуктів та введення платної освіти, медицини збільшило рівень бідності країни про що свідчить міжнародний рейтинг України який останнім часом продовжує зменшуватись. Зменшення рівня соціальної забезпеченості населення, постійне зменшення рівня зайнятості населення приводить до порушень норм ст.1,2 Конвенції про основні цілі та норми соціальної політики N 117, та міграції населення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectКонституціяru_RU
dc.subjectЗаконru_RU
dc.subjectсоціально-трудові відносиниru_RU
dc.subjectпенсіяru_RU
dc.subjectспоживчий кошикru_RU
dc.subjectмінімальна пенсіяru_RU
dc.subjectправо на працюru_RU
dc.subjectреформаru_RU
dc.subjectзаконодавствоru_RU
dc.subjectдержаваru_RU
dc.subjectмінімальна заробітна платаru_RU
dc.titleПравове забезпечення соціально-трудових відносин в Україніru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПРЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття__Сергieнко_В.В. 2.pdf316,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.