Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25752
Title: Вплив культури на медіа у західному світі
Authors: Волковінська Г. В.
Keywords: медіа
культура
імідж
мистецтво
комерціалізація
Issue Date: 2021
Citation: Волковінська Г. В. Вплив культури на медіа у західному світі / Г. В. Волковінська // Динаміка, рух та розвиток сучасної науки: матеріали I міжнародної студентської наукової конференції, 5 бер. 2021 р. – Луцьк : Молодіжна наукова ліга, 2021. – № 45. – С. 120–122.
Abstract: Основною метою медіакультури завжди було гармонійне співіснування між собою, щоб в результаті впливати на свідомість і підсвідомість споживача, за допомогою самих різних культурних кодів. У статті наводяться кілька розгорнутих інтерпретацій даного феномена і детально розбирається кожна з них. Розглядається становлення такого поняття, як іміджева культура і як вона вплинула на становлення західної культури. Також виділені деякі аспекти комерціалізації будь-якої творчості на конкретних прикладах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25752
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волковiнс_ка_Г._стаття.pdf131,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.