Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25761
Назва: Бізнес-комунікації в системі соціальних комунікацій
Автори: Чекштуріна В. М.
Теми: ділова комунікація
ділова преса
бізнес-середовище
комунікант
контент
повідомлення
декодування
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Чекштуріна В. М. Бізнес-комунікації в системі соціальних комунікацій / В. М. Чекштуріна // International Academic Conference “The development of university education in the postmodern period: current trends of the intercultural communication and teaching methods in the context of socio-cultural transformations and blended learning” (March 10-13, 2021): Set of abstracts of conference participants. Edited by Sofiia Sokolova. Józefów: Alcide De Gasperi University of Euroregional Economy, 2021. ‒ С. 78‒80.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються історичні передумови розвитку ділових комунікацій, ділової преси, проведено теоретичний аналіз дефініції ділові комунікації. Методологічною основою були обрані принципи історичного детермінізму. Дослідження показало, що генезис ділового спілкування склався у сфері міжнародної торгівлі на початку першого тисячоліття. Соціо-комунікативний підхід дозволив сконцентруватися на комунікаційному процесі учасників ділової взаємодії та виділити його особливості. Визначено, що одним з основних завдань ділових комунікацій є створення комплексу комунікативних зусиль для розвитку та підтримання репутації бізнес суб’єкта, досягнення порозуміння з іншими суб’єктами бізнес середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25761
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chekshturina_V._Thesis._Poland.pdf158,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.