Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25886
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.contributor.authorПочуєва О. О.-
dc.date.accessioned2021-08-19T07:49:05Z-
dc.date.available2021-08-19T07:49:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКравченко Г. Ю. Особливості змісту навчальної дисципліни «Педагогічний консалтинг» у підготовці студентів за магістерськими програмами / Г. Ю. Кравченко, О. О. Почуєва // Електронний науковий фаховий журнал «Імідж сучасного педагога». – 2021. – № 3 (198). – С. 42-47. http://isp.poippo.pl.ua.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25886-
dc.description.abstractУ змісті статті розглянуто питання підготовки викладача та керівника освітніх організацій за спеціальностями 011 «Освітні, педагогічні науки». Проблеми навчання студентів із зазначених спеціальностей передбачають отримання необхідних знань та можливостей професійного розвитку. Стаття звертає увагу на дослідження поняття консалтингових послуг в Україні у сфері освіти. Аналіз досліджень поняття «консалтинг» як виду діяльності, з точки зору різних підходів, дозволив з’ясувати, що він відіграє важливу роль розвиток у розвитку освітніх організацій. Так як консалтинг спирається на наукову організацію праці, системний аналіз, науково обґрунтовані методи ухвалення рішень. Зосереджено увагу на розуміння значення управлінського консалтингу, який допомагає встановити, які місця в організації найбільш уразливі, коригує діяльність організації в цілому та у свою чергу, підрозділяється на стратегічний, маркетинговий та кадровий. Доведено, що вивчення навчальної дисципліни «Педагогічний консалтинг» в умовах підготовки фахівців другого (магістерського) рівня має збагатити студентів знаннями про можливості та ефективність консалтингового консультування, здійснювати психолого-педагогічний аудит, отримати навики консультантів-тренерів, які координують діяльність у невеликих організаціях та групах, оволодіти вміннями розробляти програми інноваційного розвитку колективу та проводити різні види діагностики тощо. Встановлено, що у процесі викладання навчальної дисципліни основна увага повинна приділятися оволодінню студентами професійними компетентностями; активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, що передбачає застосування як активних, так і інтерактивних навчальних технологій; використанню певних методик активізації процесу навчання. Необхідним елементом успішного засвоєння матеріалу навчальної дисципліни є самостійна робота студентів, а система оцінювання сформованих компетентностей у студентів, яка враховує види занять стимулює до повсякденної систематичної роботи магістрів та підвищує мотивацію магістрів до опанування управлінських освітніх програм на базі оцінки результатів їх навчальної роботиru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпедагогічний консалтингru_RU
dc.subjectнавчальна дисциплінаru_RU
dc.subjectпрофесійні компетентностіru_RU
dc.subjectметоди та форми активізаціїru_RU
dc.subjectоцінювання сформованих компетентностейru_RU
dc.titleОсобливості змісту навчальної дисципліни «Педагогічний консалтинг» у підготовці студентів за магістерськими програмамиru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья 4 Кравченко, Почуева.pdf567,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.