Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26020
Назва: Розвиток зовнішньоекономічної діяльності фармацевтичного підприємства в умовах пандемії
Автори: Перепелюкова О. В.
Жолудєва А. В.
Теми: пандемія
фармацевтична галузь
розвиток
експорт
економіка
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Перепелюкова О. В. Розвиток зовнішньоекономічної діяльності фармацевтичного підприємства в умовах пандемії / О. В. Перепелюкова, А. В. Жолудєва // Актуальні проблеми економіки, фінансів, менеджменту і права в сучасних умовах: збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф., 29 бер. 2021 р.: тези допов. ‒ Полтава: ЦФЕНД, 2021. ‒ С. 25-26.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні тенденції ринку фармацевтичної продукції під час пандемії COVID-19. Було встановлено, що рівень падання економіки США, країн Європейського Союзу, а особливо Італії, Іспанії та Франції є складно прогнозованим, проте ці країни також понесли великі економічні втрати. Було визначено, що збільшення навантаження на фармацевтичні підприємства в частині забезпечення необхідними засобами дезінфекцій та противірусних препаратів призвели до перерозподілу асортименту товарів медичного призначення. Проте, через ускладнення зовнішньоекономічної діяльності, через закриття кордонів, зміни термінів поставок необхідних засобів, діяльність підприємств значно ускладнилася. Було визначено, що в умовах пандемії більшість фармацевтичних підприємств повинні формувати свою політику зовнішньоекономічної діяльності з урахуванням нових умов, пошуку нових ринків збуту та нових партнерів. Збільшувати орієнтацію на вітчизняного виробника.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26020
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Перепелюкова-Жолудева.pdf228,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.