Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26106
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлопова А. Г.-
dc.date.accessioned2021-09-15T12:32:16Z-
dc.date.available2021-09-15T12:32:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКлопова А. Г. Гендерний аспект становлення соціальної реклами в Україні / А. Г. Клопова // Соціальна реклама: вплив та ефекти контенту : матеріали І міжвуз. студ. наук.-практ. конф. «Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи», 11 бер. 2021 р. : тези допов. ‒ Київ: НАУ, 2021. ‒ С. 35-40.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26106-
dc.description.abstractУ статті аналізується історія виникнення та розвитку соціальної реклами в Україні, приділяється увага особливості та важливості соціальної реклами на 36 гендерну тематику для економічного розвитку країни, проблемам та шляхам їх вирішення. Використано соціокультурний та гендерний підходи, контентний аналіз, узагальнення, як методологічне підгрунтя дослідження. Дійшли висновків: соціальна реклама є ефективним засобом формування гендерної рівності, що сприятиме економічному зростанню держави.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсоціальна рекламаru_RU
dc.subjectгендерна рівністьru_RU
dc.subjectгендерні стереотипиru_RU
dc.subjectпроблематика соціальної рекламиru_RU
dc.titleГендерний аспект становлення соціальної реклами в Україніru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези.Н.Клопова.pdf170,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.