Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26244
Название: Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів діджиталізації
Авторы: Просяник О. П.
Яресько К. В.
Ключевые слова: діджиталізація
цифрова трансформація
стратегічне управління
бренд-менеджмент
підприємство
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Просяник О. П. Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів діджиталізації / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Актуальні проблеми інноваційної економіки : всеукр. науковий журнал. ‒ 2021. ‒ № 1. ‒ С. 61-67.
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження є аналіз трендів діджиталізації на підприємствах з огляду на законодавчу базу та реалії сучасної економіки для розробки стратегій управління брендами за даних умов. Проаналізовано законодавчу базу, що здійснює правове регулювання процесів цифрової трансформації в Україні. З’ясовано основні напрями державної політики щодо процесу діджиталізації в усіх сферах життєдіяльності суспільства, адже інноваційна модель економічного зростання є одним із головних завдань держави у найближчій перспективі. Виокремлені етапи впровадження цифрової трансформації на підприємстві. Зазначено, що у процесі діджиталізації підприємства мають враховувати індивідуальні особливості, задля чого має бути розроблена стратегія. Структурована, послідовна стратегія управління підприємством, розроблена з метою поступової інплементації діджиталізації, виведе підприємство на новий рівень і зробить його більш конкурентоспроможним, зміцнить репутацію їх брендів на сучасному ринку. Зазначено, що впровадження цифрових технологій є лише першим кроком у цифровій трансформації підприємства. Наступним етапом розвитку бізнесу є розробка цифрових бізнес-моделей. Підприємствам необхідно розробити конкурентоспроможну модель ведення бізнесу, враховуючи всі етапи цифрової трансформації у стратегії розвитку компанії в цілому й бренд-стратегії зокрема.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26244
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття_Просяник_О.П.,_Ярес_ко_К.В..pdf233,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.