Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26355
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2021-11-11T10:24:01Z-
dc.date.available2021-11-11T10:24:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. І. Ус. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 19 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26355-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань здобувачів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectнауковий підхідru_RU
dc.subjectметод дослідженняru_RU
dc.subjectдослідникru_RU
dc.subjectгіпотезаru_RU
dc.subjectанкетаru_RU
dc.subjectопитуванняru_RU
dc.subjectспостереженняru_RU
dc.subjectнапрямки дослідженьru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectметоди збору первинної інформаціїru_RU
dc.subjectвибіркаru_RU
dc.subjectобробка данихru_RU
dc.subjectзвітru_RU
dc.titleМаркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові дослідження.pdf714,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.