Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26550
Название: Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Ларіна К. В.
Демченко Г. В.
Ключевые слова: контентна стратегія
персональний бренд
рекламна кампанія
система маркетингових комунікацій
методи просування
соціальні мережі
цільова аудиторія
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. К. В. Ларіна, Г. В. Демченко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (23 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. - 73 с. - Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни та комплексної індивідуальної роботи у вигляді SMM book (стратегії та тактики просування бренда або підприємства за обраним студентом об'єктом). Запропоновано завдання, алгоритм їх виконання та практичні приклади для розвитку професійних компетентностей, якими має володіти студент після вивчення навчальної дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26550
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2021-Ларіна К В, Демченко Г В.pdf5,47 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.