Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26923
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШарапова О. В.-
dc.date.accessioned2022-01-20T12:30:56Z-
dc.date.available2022-01-20T12:30:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШарапова О. В. Педагогічні умови ефективного формування умінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів підготовчих факультетів Українських ЗВО / О. В. Шарапова // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. – Одеса :Гельветика, 2021. –Вип. 39. – С. 81-85.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26923-
dc.description.abstractНа основі аналізу педагогічної та методичної літератури у статті проведено порівняння різних поглядів на досліджувану проблему. Як наслідок, вперше науково обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективне формування навичок самостійної навчальної діяльності іноземних студентів на підготовчих факультетах вищих навчальних закладів: формування ціннісного ставлення до самостійної навчальної діяльності; набуття індивідуального досвіду самостійної навчальної діяльності в процесі навчання мови; надання педагогічної підтримки під час організації самостійної навчальної діяльності. Залучення слухачів-іноземців під час навчання на підготовчих факультетах до самостійної навчальної діяльності уможливлює здобуття більшого обсягу знань; зумовлює високий рівень засвоєння навчального матеріалу; забезпечує усвідомлення слухачами себе як суб’єктів навчальної діяльності, які організовують, спрямовують і контролюють процес навчання; мотивує до професійної самоосвіти й самовиховання; формує стійкі самоосвітні вміння й навички, необхідні як упродовж періоду навчання, так і всього життя. Було проведено педагогічний експеримент, до якого залучили 366 слухачів-іноземців підготовчих факультетів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, Харківського національного університету радіоелектроніки, 46 викладачів. На констатувальному етапі експерименту було проведено діагностування вхідного рівня сформованості вмінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів контрольної й експериментальної груп, а також наявного стану якості їхнього навчання. Формувальний етап експерименту було спрямовано на реалізацію педагогічних умов формування вмінь самостійної навчальної діяльності в слухачів-іноземців підготовчих факультетів технічних вишів. На контрольному етапі експерименту було проаналізовано результати проведеної роботи. Встановлено перспективний напрям подальших наукових досліджень щодо формування у студентів навичок самостійної навчальної діяльності в університетах.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectіноземні слухачіru_RU
dc.subjectпідготовчий факультетru_RU
dc.subjectЗВОru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectнавичкиru_RU
dc.subjectсамостійна навчальна діяльністьru_RU
dc.subjectформуванняru_RU
dc.subjectпедагогічні умовиru_RU
dc.titleПедагогічні умови ефективного формування умінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів підготовчих факультетів Українських ЗВОru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 1 Шарапова.pdf220,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.