Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 70.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013МІСЦЕ ТОРГОВОЇ МАРКИ У СТРУКТУРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВАБихова О. М.
2013УМОВИ СТВОРЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАШИНОБУДІВНОЇ ПРОДУКЦІЇНовіков Д. Ф.; Бенін Є. Ю.
2013ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІГірник А. В.
2013ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІГребнєва Ю. І.
2013ОСОБЛИВОСТІ СКЛАДАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНІВ В УКРАЇНІГлущенко А. М.
2013СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАКолєснік В. П.
2013УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМИ ЗМІНАМИ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ МЕТОДУ ПАРАМЕТРИЧНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇКотляр А. А.
2013ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ "УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ"Постащук Г. М.
2013УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇПересада А. С.
2013ІНВЕСТИЦІЙНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАВоробєй Т. В.