Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27389
Title: Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама»
Authors: Чекштуріна В. М.
Швець Д. В.
Keywords: метод
соціальна реклама
комерційна реклама
соціально-комерційна реклама
соціальний мотив
Issue Date: 2022
Citation: Чекштуріна В. М. Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама» / В. М. Чекштуріна, Д. В. Швець // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2022. – № 1 (49) – С. 101-106.
Abstract: У роботі використано метод термінологічного аналізу, теоретична база дослідження ґрунтується на соціокультурному (досліджувалося віддзеркалення соціальних цінностей, культурних кодів у рекламних повідомленнях) та системному підходах (визначена специфіка динамічної системи – рекламного комунікаційного процесу). Результати: виокремленні специфічні ознаки соціально-комерційної реклами. Наукова новизна: у науковий обіг запропоновано впровадити дефініцію «соціально-комерційна реклама». Практичне значення. Розроблені засоби соціально-комерційної реклами, спрямовані на удосконалення рекламних процесів підприємств.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27389
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
889-2520-1-SM.pdf663,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.