Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27688
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГлотова О.-
dc.contributor.authorЛазаренко Т.-
dc.date.accessioned2022-06-17T18:41:15Z-
dc.date.available2022-06-17T18:41:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГлотова О. Використання контекстного навчання для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / О. Глотова, Т. Лазаренко // Сучасні філологічні і методичні студії : проблематика і перспективи: матер. міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викладачів, учителів, здобувачів вищої освіти, м. Харків, 18 трав. 2022 р.: тези допов. – Харків: Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2022. – [Електронне видання].ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27688-
dc.description.abstractАналізуються педагогічні умови успішного формування професійної компетентності майбутнього перекладача – фахівця у галузі міжнародних відносин і міжкультурної комунікації з використанням контекстного підходу. Дається визначення поняття контекстного навчання. Розкрито специфіку професійної діяльності перекладача, на основі якої визначено номенклатуру професійних умінь фахівців у галузі між культурної комунікації. Автори підкреслюють, що при контекстному навчанні вся система дидактичних форм, методів і засобів моделює предметний і соціальний зміст майбутньої професійної діяльності. Зазначається, що використання контекстного навчання сприяє вирішенню цілої низки професійно-комунікативних завдань, як то: зняття бар’єрів спілкування, активне засвоєння професійно спрямованої лексики і мовних кліше, розвиток умінь висловлювати свою точку зору з професійних питань та ін. Автори приходять до висновку, що контекстний підхід до навчання майбутніх перекладачів в галузі міжнародного бізнесу і міжкультурної комунікації є ефективною основою для активізації особистісного потенціалу студентів, залучає їх до умов практичної виробничої діяльності сприяє формуванню системи професійних, загальнолюдських, культурних і моральних цінностей.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконтекстне навчанняru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectкомпетентнісний підхідru_RU
dc.subjectіншомовна професійно-комунікативна компетенціяru_RU
dc.subjectміжкультурна комунікаціяru_RU
dc.titleВикористання контекстного навчання для формування професійної компетентності майбутніх перекладачівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_2 Лазаренко.pdf137,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.