Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27694
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нікішина А. В. | - |
dc.contributor.author | Мішина О. М. | - |
dc.contributor.author | Черниш Л. М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-17T19:52:41Z | - |
dc.date.available | 2022-06-17T19:52:41Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Нікішина А. В. Шляхи розвитку суб’єктивних якостей викладачів і студентів / А. В. Нікішина, О. М. Мішина, Л. М. Черниш // Modern directions of scientific research development. Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference, 23-25 February, 2022. – Chicago, USA: BoScience Publisher, 2022. – P. 283-285. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27694 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу розвитку суб’єкт-суб’єктних взаємин між викладачами і студентами в навчальному процесі згідно з вимогами часу. Обговорюються шляхи організації освітнього середовища у вищій школі та взаємодії студентів з викладачем, який має змогу має змогу опосередковано впливати на особистість. Підкреслена необхідність організації різних видів пізнавальної й предметно-практичної діяльності, в процесі якої студенти набувають досвіду здобуття знань, формування особистісних поглядів, виконання дій, наближених до професійних ситуацій, соціальної активності. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.subject | здібності | ru_RU |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | ru_RU |
dc.subject | особистість | ru_RU |
dc.subject | педагогічна взаємодія | ru_RU |
dc.subject | суб’єкт-суб’єктні взаємини | ru_RU |
dc.title | Шляхи розвитку суб’єктивних якостей викладачів і студентів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
MODERN-DIRECTIONS-OF-SCIENTIFIC-RESEARCH-DEVELOPMENT-23-25.02.22.pdf | 642,86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.