Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27694
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНікішина А. В.-
dc.contributor.authorМішина О. М.-
dc.contributor.authorЧерниш Л. М.-
dc.date.accessioned2022-06-17T19:52:41Z-
dc.date.available2022-06-17T19:52:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНікішина А. В. Шляхи розвитку суб’єктивних якостей викладачів і студентів / А. В. Нікішина, О. М. Мішина, Л. М. Черниш // Modern directions of scientific research development. Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference, 23-25 February, 2022. – Chicago, USA: BoScience Publisher, 2022. – P. 283-285.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27694-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу розвитку суб’єкт-суб’єктних взаємин між викладачами і студентами в навчальному процесі згідно з вимогами часу. Обговорюються шляхи організації освітнього середовища у вищій школі та взаємодії студентів з викладачем, який має змогу має змогу опосередковано впливати на особистість. Підкреслена необхідність організації різних видів пізнавальної й предметно-практичної діяльності, в процесі якої студенти набувають досвіду здобуття знань, формування особистісних поглядів, виконання дій, наближених до професійних ситуацій, соціальної активності.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectздібностіru_RU
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьru_RU
dc.subjectособистістьru_RU
dc.subjectпедагогічна взаємодіяru_RU
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктні взаєминиru_RU
dc.titleШляхи розвитку суб’єктивних якостей викладачів і студентівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MODERN-DIRECTIONS-OF-SCIENTIFIC-RESEARCH-DEVELOPMENT-23-25.02.22.pdf642,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.