Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27750
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧерниш Л.-
dc.date.accessioned2022-06-19T21:45:38Z-
dc.date.available2022-06-19T21:45:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧерниш Л. Важливість впровадження країнознавчого матеріалу при навчанні англійській мові студентів немовних спеціальностей / Л. Черниш // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. – 2022. – Вип. 48. – Т. 2. – С. 266-270.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27750-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальному питанню впровадження країнознавчого матеріалу при навчанні англійській мові студентів немовних спеціальностей. На думку автора, важливою проблемою при викладанні англійської мови є брак брак матеріалів країнознавчого характеру, ефективно інтегрованих у підручники з англійської мови. Це приводить до неповного розуміння студентами країнознавчих реалій та, як наслідок, до зниження навчальної мотивації. Було проаналізовано роботи вітчизняних та зарубіжних науковців і методистів, які свідчать про важливість формуван- ня країнознавчої компетенції у студентів, що вивчають англійську. Проте однією з головних проблем при навчанні англійської студентів немовних факультетів є те, що у навчальні програми немовних спеціальностей закладено украй недостатню кількість часу для вивчення мови. Це дає підстави для ствердження, що головним способом вирішення цієї проблеми є вміння та бажання викладачів професійно підбирати відповідні методи навчання, ефективно складати завдання для самостійної та індивідуальної роботи студентів, пропонувати актуальні додаткові навчальні матеріали та правильно планувати навчальний час. До важливих проблем сучасних вузів також відноситься небажання дея- ких викладачів розвивати або розробляти нові ефективні методики викладання іноземних мов, розробляти нові види завдань, використовувати різні навчальні Тому вважаємо, що використання інтегрованого методу при впровадженні країнознавчого матеріалу студентам немовних спеціальностей є найбільш адекватним та перспективним. У статті зводяться різні точки зору щодо поняття країнознавства та принципів добору країнознавчого матеріалу. Пропону- ються деякі ефективні методи впровадження елементів країнознавства при вивченні англійської мови. Стверджуєть- ся що використання сучасних засобів навчання (сучасні комп’ютерні технології, новаторські методики, застосування автентичних матеріалів) при впровадженні країнознавчих матеріалів дозволяють повною мірою виконати завдання, пов’язане з формуванням країнознавчої компетенції у студентів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкраїнознавствоru_RU
dc.subjectанглійська моваru_RU
dc.subjectформування компетенційru_RU
dc.subjectнавчальна мотиваціяru_RU
dc.titleВажливість впровадження країнознавчого матеріалу при навчанні англійській мові студентів немовних спеціальностейru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 2.pdf348,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.