Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28382
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бережна О. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-24T20:14:43Z | - |
dc.date.available | 2022-12-24T20:14:43Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Бережна О. Б. Принципи побудови адаптивного інтерфейсу мультимедійних додатків / О. Б. Бережна // Поліграфія і видавнича справа. – 2022. – № 1 (83). – С. 80-87. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28382 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто етап адаптації мультимедійного додатка під конкретного ко- ристувача. Надано класифікацію видів мультимедійних інтерфейсів з дуальної освіти на різних рівнях взаємодії. Сформульовано визначення адаптивного корис тувальницького інтерфейсу, а саме його текстового та графічного різновидів. Виявлено особливості проєктування адаптивних інтерфейсів та розроблено схему реалізації адаптивного інтерфейсу мультимедійного додатка з дуальної освіти. Проаналізовано особливості моделей оптимізації інтерфейсу, орієнтованої на завдання та мотиви користувача. Визначено множину факторів середовища, які впливають на особливості використання інтерфейсів додатків. Описано особли- вості адаптивних інтерфейсів додатків з дуальної освіти. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | дуальна освіта | ru_RU |
dc.subject | адаптивний інтерфейс | ru_RU |
dc.subject | користувальницький інтерфейс | ru_RU |
dc.subject | мультимедійні додатки | ru_RU |
dc.subject | дизайн | ru_RU |
dc.subject | навігаційна структура | ru_RU |
dc.title | Принципи побудови адаптивного інтерфейсу мультимедійних додатків | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (МСТ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_Бережна.pdf | 706,31 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.