Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28385
Название: Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства
Авторы: Татаринцева Ю. Л.
Пушкар О. І.
Другова О. С.
Макаренко А. Б.
Ключевые слова: управління
монетизація
digital маркетинг
цифровий маркетинг
інтернет-торгівля
користувач
модель
фінансовий розвиток
прибуток
витрати
цифрові технології
ціннісна пропозиція
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Татаринцева Ю. Л. Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства / Татаринцева Ю. Л., Пушкар О. І., Другова О. С. та ін. // Marketing and Digital Technologies. – 2022. - Vol. 6. - No 1. - Р. 32-44.
Краткий осмотр (реферат): У статті представлені методичні рекомендації щодо Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємства. Обґрунтована значущість процесів управління монетизацією в сучасних умовах ведення бізнесу та зростання ринку Інтернет-торгівлі. Уточнено сутність поняття монетизації digital маркетингу, яке містить не лише прибуткову частину, алк і частину витрат, які можливо мінімізувати за рахунок формування ціннісної пропозиції. Систематизовано моделі монетизації та запропоновано власний спосіб групування із додаванням нової групи - кастомної. Виділено 4 моделі монетизації: рекламна, модель продажу із посередником, модель прямих продажів, кастомна модель. Виділення кастомної моделі зумовлено тим, що процеси взаємодії із користувачами відбуваються на основі формування ціннісної пропозиції для користувачів. Попадання в інтереси цільової аудиторії збільшує їх зацікавленість і лояльність. Зростання бази клієнтів збільшує в свою чергу інтерес рекламодавців, партнерів та забезпечує притік нових користувачів. В той же час відбувається зменшення вартості залучення клієнтів на сайт. В статті наведені авторські рекомендації щодо підсилення ефективності процесів монетизації digital маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28385
Располагается в коллекциях:Статті (МСТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стат_я_Пушкар__1.pdf973,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.