Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28466
Название: Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Авторы: Мартиненко М. В.
Ключевые слова: маркетинг
інновації
життєвий цикл інноваційних продуктів
інноваційні підходи
ефективність маркетингу інновацій
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. М. В. Мартиненко – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 9 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28466
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.209_Маркетинг_iнновацiй_Мартиненко_М.В..pdf621,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.