Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28477
Название: Управління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Авторы: Пасько М. І.
Ключевые слова: імідж
ділова репутація
управління іміджем підприємства
паблік рилейшнз
фірмовий стиль
корпоративна культура
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Управління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. М.І. Пасько – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 11 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28477
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.221_Управлiння_iмiджем_пiдприeмства_Пас_ко_М.В..pdf478,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.