Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/284
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМироненко І. І.-
dc.contributor.authorМироненко И. И.-
dc.contributor.authorMyronenko I. I.-
dc.date.accessioned2012-04-20T08:07:48Z-
dc.date.available2012-04-20T08:07:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМироненко І. І. Дослідження системи факторів, які сприяють формуванню та розвитку взаємовідносин машинобудівних підприємств зі споживачами продукції / І. І. Мироненко // Економіка розвитку. ‒ 2012. ‒ №1. ‒ С. 103-107.en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/284-
dc.description.abstractДосліджено, що основними характеристиками успішних взаємовід¬носин є такі чинники, як довіра, прихильність, координація дій, якість комунікацій між взаємодіючими підприємствами, здатність вирішення конфліктів шляхом спільного вирішення проблем. Запропоновано систему факторів, що впливають на розвиток довгострокових відносин машинобудівних підприємств зі споживачами продукції, яка складається із факторів, що впливають на поведінку промислового споживача, на діяльність під¬приємства, а також ситуаційних змінних.en_US
dc.description.abstractMain characteristics of a successful relationship such as trust, commitment, coordination, quality of communication between interacting companies, the ability to resolve conflicts through joint problem solving have been studied. The proposed system of factors which affect the development of long-term relationship-building business with consumers, consisting of the factors that influence the behavior of industrial customers, the activity of the enterprise, as well as situational variables has been substantiated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectвзаємовідносиниen_US
dc.subjectсистема факторівen_US
dc.subjectпідприємство-споживачen_US
dc.subjectвзаимоотношенияen_US
dc.subjectсистема факторовen_US
dc.subjectпредприятие-потребительen_US
dc.subjectrelationshipen_US
dc.subjectthe system of factorsen_US
dc.subjectthe company-consumeren_US
dc.titleДослідження системи факторів, які сприяють формуванню та розвитку взаємовідносин машинобудівних підприємств зі споживачами продукціїen_US
dc.title.alternativeИсследование системы факторов, способствующих формированию и развитию взаимоотношений машиностроительных предприятий с потребителями продукцииen_US
dc.title.alternativeStudy of factors that shape and develop the relationship between the engineering enterprises and consumersen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 4567.9en_US
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.