Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28763
Название: Loyalty Management System: Comprehensive Approach
Авторы: Panchuk A.
Lialina N.
Matvienko-Bilyaeva G.
Chumak G.
Ключевые слова: Retail
Marketing
Management
Customer
Segmentation
Loyalty
Loyalty system
Customer value
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Panchuk A. Loyalty Management System: Comprehensive Approach / A. Panchuk, N. Lialina, G. Matvienko-Bilyaeva and other // International Journal of Information Technology Project Management. – 2022. – 13(2).
Краткий осмотр (реферат): The article justifies actuality of transition of enterprise to the relationships marketing concept, which implies the establishment of long-term and mutually beneficial relationships between business and consumers. The article contains the results that confirmed the relevance of loyalty management, key factors of customer loyalty acquisition and loss. A comprehensive loyalty management system was formed and regarded as a dynamic aggregate of six interconnected stages of the managerial process. The formation of comprehensive loyalty management system was carried out on the example of the surveyed enterprises. Ukrainian retail enterprises were divided into three different clusters and were analyzed according to specified model.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28763
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Panchuk,Lialina,Matvienko-Bilyaeva,Chumak.pdf520,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.