Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28763
Назва: Loyalty Management System: Comprehensive Approach
Автори: Panchuk A.
Lialina N.
Matvienko-Bilyaeva G.
Chumak G.
Теми: Retail
Marketing
Management
Customer
Segmentation
Loyalty
Loyalty system
Customer value
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Panchuk A. Loyalty Management System: Comprehensive Approach / A. Panchuk, N. Lialina, G. Matvienko-Bilyaeva and other // International Journal of Information Technology Project Management. – 2022. – 13(2).
Короткий огляд (реферат): The article justifies actuality of transition of enterprise to the relationships marketing concept, which implies the establishment of long-term and mutually beneficial relationships between business and consumers. The article contains the results that confirmed the relevance of loyalty management, key factors of customer loyalty acquisition and loss. A comprehensive loyalty management system was formed and regarded as a dynamic aggregate of six interconnected stages of the managerial process. The formation of comprehensive loyalty management system was carried out on the example of the surveyed enterprises. Ukrainian retail enterprises were divided into three different clusters and were analyzed according to specified model.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28763
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panchuk,Lialina,Matvienko-Bilyaeva,Chumak.pdf520,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.