Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29194
Назва: Automation of forming complex advertising products
Автори: Hrabovskyi Y.
Теми: commercial activities
advertising products
consumers
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Y. Hrabovskyi Automation of forming complex advertising products / Y. Hrabovskyi // Advanced Trends in ICT for Innovative Business Management. Monograph / Edited By Katarzyna Szymczyk, Ibrahiem M. M. El Emary. - London, Taylor & Francis, 2021. - Р. 69-90.
Короткий огляд (реферат): The modern production and commercial activities of any entity cannot be imagined without the use of advertising and promotional products. Advertising is a kind of engine for the economic activity of the enterprise. The creation of promotional products greatly facilitates the process of contacts with potential customers and clients, and creates the necessary prerequisites for expanding the target market segment. Automation of the process of creating an advertising product provides wide opportunities for distribution of advertising in large editions and the creation of high-quality and bright advertising, and as a result of this, the achievement of the enterprise of significant competitive positions in the market. Visual advertising technologies that provide a positive effect to consumers in the form of persuasion, preferences and recall of advertising posters are offered in studies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29194
Розташовується у зібраннях:Монографії (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HRABOVSKYI.pdf551,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.