Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулініч С. О.-
dc.date.accessioned2023-05-29T13:36:18Z-
dc.date.available2023-05-29T13:36:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКулініч С. О. Впровадження засобів формування довіри у рекламі / С. О. Кулініч // Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід: матеріали II Міжнародної наукової конференції, 5 травня 2023р. : тези допов. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: Європейська наукова платформа, 2023. - С. 150-152.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29530-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду психологічних та маркетингових аспектів формування довіри до реклами. Досліджені існуючі засоби підвищення довіри до реклами та запропоновані методи її підвищення. Також в статті проаналізовані приклади успішних кампаній з формування довіри до реклами в Україні та за кордоном.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламна компаніяru_RU
dc.subjectдовіраru_RU
dc.subjectзасоби формування довіриru_RU
dc.titleВпровадження засобів формування довіри у рекламіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулініч С.О._тези.pdf195,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.