Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29550
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ципіна Д. С. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-29T20:14:44Z | - |
dc.date.available | 2023-05-29T20:14:44Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ципіна Д. С. Дидактичні засоби розвитку емоційного інтелекту майбутніх фахівців економічної галузі на занятті з іноземної мови / Д. С.Ципіна // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених [Електронне видання] : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конференції для студентів, аспірантів, докторантів, молод. учених, 18 трав. 2023 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2023. – C. 111 – 113. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29550 | - |
dc.description.abstract | Наголошено про те, що високий рівень розвитку емоційного інтелекту дозволяє ефективно керувати власною емоційною сферою, без складнощів адаптуватися в професійному середовищі, швидше досягати результатів у взаємодії з оточуючими. Проаналізовано наукові дослідження вітчизняних та закордонних учених різних наукових галузей щодо структури емоційного інтелекту. Підкреслюється, що прояв емоційного інтелекту передбачає вміння створити сприятливу комунікативну атмосферу, доцільним є забезпечення студентами таких завдань, які б дозволили їм працювати на занятті з іноземної мови у групах або парах. Такі завдання рекомендується застосувати з урахуванням прогресії: так, на першому етапі слід починати з коротких, чітко контрольованих завдань, а потім переходити до таких, що передбачають більшу автономію та підвищують експліцитно взаємодію студентів, їхнє активне слухання та постійну зміну ролей. Зроблено висновок про те, що найбільш ефективним є використання методів проблемного навчання, до яких належать круглий стіл, рольова та ділова ігри, метод проектів, розв’язання кейсу, дискусія, диспут, а також застосування таких онлайн-інструментів, як Voicethread, Vocaroo, Toondoo, Storybird, Slidestory. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | дидактичні засоби | ru_RU |
dc.subject | емоційний інтелект | ru_RU |
dc.subject | культура спілкування | ru_RU |
dc.subject | онлайн-інструменти | ru_RU |
dc.subject | професійно-орієнтована іноземна мова | ru_RU |
dc.title | Дидактичні засоби розвитку емоційного інтелекту майбутніх фахівців економічної галузі на занятті з іноземної мови | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Статті ( ІМтаМК) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Наука та освіта в дослідженнях молодих учених 2023 Ципіна.pdf | 927,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.