Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемененко А. В.-
dc.contributor.authorТимошенко К. В.-
dc.date.accessioned2023-06-12T19:49:47Z-
dc.date.available2023-06-12T19:49:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСемененко А. В. Обґрунтування стратегії забезпечення конкурентних переваг підприємства / А. В. Семененко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Формування сучасної науки: методика та практика : збірник тез доповідей III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 21 квітня 2023 р. : тези допов. - Ужгород, 2023. – С. 11-12.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29734-
dc.description.abstractВ тезах розглянуто основні теоретичні аспекти конкурентних переваг, зокрема, роль унікальності продукту чи послуги, створення бренду, використання інноваційних технологій та управлінських практик. Особлива увага приділяється створенню цінності для клієнтів, розумінню їх потреб та очікувань, а також розвитку стратегій маркетингу та продажу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкурентна стратегіяru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.subjectринковий аналізru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectланцюжок вартостіru_RU
dc.subjectсегментація ринкуru_RU
dc.titleОбґрунтування стратегії забезпечення конкурентних переваг підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семененко_тези.pdf303,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.