Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванієнко В. В.-
dc.contributor.authorПодорожна М. Р.-
dc.date.accessioned2023-06-19T21:33:14Z-
dc.date.available2023-06-19T21:33:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванієнко В. В. Аналіз конкурентноспроможності бренду / В.В. Іванієнко, М.П. Подорожна // Наукові перспективи. - 2022. - №2 (20). – С. 265-276.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29797-
dc.description.abstractУ статті розглянуті сутність та загальних концепцій формування бренду, наведена систематизація факторів конкурентоспроможності підприємства та загальна схема аналізу ринків розміщення бренду. Авторами побудовано модель формування конкурентоспроможності бренда та наведені методичні підходи до аналізу бренду.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність брендуru_RU
dc.subjectфакториru_RU
dc.subjectаналіз конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectмодель формування конкурентоспроможності брендуru_RU
dc.subjectаналітичні показники конкурентоспроможностіru_RU
dc.titleАналіз конкурентноспроможності брендуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.