Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29962
Назва: Особливості запровадження електронного бізнесу суб’єктами підприємницької діяльності
Автори: Іпполітова І. Я.
Ларчікова Л. О.
Теми: електронний бізнес
електронна комерція
інформаційно-комунікаційні технології
підприємницька діяльність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Іпполітова І. Я. Особливості запровадження електронного бізнесу суб’єктами підприємницької діяльності / І. Я. Іпполітова, Л. О. Ларчікова // Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності [Електронний ресурс] : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 травня 2023 р. - Запоріжжя : НУ ≪Запорізька політехніка≫, 2023 – С. 225-228.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто складові ведення електронного бізнесу, що впливають на формування підвищення ефективності підприємства. Представлено теоретичні засади функціонування електронного бізнесу та електронної комерції. Доведено важливість використання ІКТ на підприємстві, вплив новітніх технологій на розвиток підприємства. Проаналізовано вплив запровадження ІКТ у підприємницькій діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29962
Розташовується у зібраннях:Статті (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій_Іпполітова, Ларчікова.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.