Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30363
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТомах В. В.-
dc.contributor.authorКривова С. Г.-
dc.contributor.authorЕатон Г. В.-
dc.date.accessioned2023-11-09T10:27:09Z-
dc.date.available2023-11-09T10:27:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТомах В. В. Креативний менеджмент як чинник конкурентоспроможності підприємства / В. В. Томах, С. Г. Кривова, Г. В. Еатон // Економіка та суспільство. – 2023. – №54.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30363-
dc.description.abstractВ умовах сучасної глобалізації та жорсткої конкуренції на ринках, креативний менеджмент набуває вирішальної ролі для підтримання та зміцнення конкурентних позицій підприємств. Креативний менеджмент не є лише модним трендом, – це ключовий чинник, який впливає на інноваційність, адаптивність та здатність до швидкої реакції на зміни. Мета статті полягає в розробці практичних рекомендацій для ефективного впровадження креативного менеджменту як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємства. Для досягнення мети було використано методи аналізу, синтезу, порівняння, а також кейс-студії для ілюстрації практичних аспектів теми. Результати дослідження показують, що креативний менеджмент виступає як каталізатор ефективності в різних сферах підприємницької діяльності – від технологій до маркетингу. Креативний менеджмент виявляється не просто додатковим атрибутом сучасного підприємства, а критичним чинником його конкурентоспроможності. Він не лише сприяє інноваціям та адаптивності, але й збільшує ефективність інших ключових аспектів бізнесу, таких як технології, фінанси, логістика та маркетинг. Креативний менеджмент діє як сполучний елемент між різними відділами, сприяючи їхній координованій роботі. Важливою є його роль у формуванні корпоративної культури, що є додатковим неоціненним «активом» для приваблення та утримання талановитих кадрів. Креативний менеджмент також розширює свою діяльність на адаптивне планування, соціальну відповідальність та інші аспекти, включаючи стимуляцію інновацій та відкриту комунікацію. Висновки цього дослідження можуть бути використані для формування стратегічних планів розвитку, а також для оптимізації організаційної структури та корпоративної культури на підприємствах різних рівнів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкреативний менеджментru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectкорпоративна культураru_RU
dc.subjectадаптивністьru_RU
dc.subjectкоординація відділівru_RU
dc.subjectстратегічне плануванняru_RU
dc.titleКреативний менеджмент як чинник конкурентоспроможності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2 Томах_стаття.pdf700,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.