Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30542
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКукушкін В.-
dc.contributor.authorБезугла І.-
dc.date.accessioned2023-11-22T18:12:19Z-
dc.date.available2023-11-22T18:12:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОсобливості навчання французької мови як другої іноземної / В. Кукушкін, І. Безугла // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 66. – Т. 2. – С. 287-291.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30542-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду специфіки викладання французької мови як другої іноземної на базі першої іноземної англійської або німецької мов. Мета статті полягає в тому, щоб виявити особливості навчання французької мови як другої іноземної на базі англійської або німецької мов як перших іноземних, з огляду на те, що ці мови належать до різних мовних груп. У ході дослідження застосовувалася сукупність загальнонаукових методів, таких як аналіз, синтез, індукція, дедукція, узагальнення та спостереження. У статті наголошується, що досліджуваний процес є складним, тому необхідно враховувати мовний досвід здобувачів освіти та вдаватися до порівняльного аналізу мов, що застосовуються в освітньому процесі: французької, англійської або німецької. Автори статті цей процес трактують як освітня багатомовність, що характеризується ознаками інтерференції та перенесення. У статті доводиться, що для удосконалення процесу навчання французької мови як другої іноземної необхідно застосовувати порівняльно-співставне вивчення мовних явищ двох іноземних мов. Авторами встановлено, що виявлення схожих та відмінних рис двох мов на всіх мовних рівнях дозволяє викладачеві оптимізувати навчання французької як другої іноземної мови. Авторами зроблено спробу пояснити ефективність застосування методу порівняльно-співставного аналізу під час навчання французької мови, тому подаються приклади порівняльно-співставного аналізу французької мови з англійською та німецькою мовами на рівні лексики, граматики, словотвору, синтаксису тощо. Автори статті наголошують, що порівняльно-співставний аналіз мов, що вивчаються, дасть змогу сформувати основу освітнього процесу та допоможе викладачам скоординувати їхню роботу та досягти позитивних результатів у викладанні французької мови.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectфранцузька моваru_RU
dc.subjectанглійська моваru_RU
dc.subjectнімецька моваru_RU
dc.subjectінтерференціяru_RU
dc.subjectметод порівняльноспівставного аналізуru_RU
dc.subjectперенесенняru_RU
dc.titleОсобливості навчання французької мови як другої іноземноїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Безугла, стаття Б_2023_2.pdf5,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.