Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKlok O. P.-
dc.contributor.authorSlavinska A. V.-
dc.date.accessioned2023-12-17T22:10:55Z-
dc.date.available2023-12-17T22:10:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationKlok O. P. Marketing approach in motivation of personnel / O. P. Klok, A. V. Slavinska // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції. - Умань : Уманський національний університет садівництва, 2021. – С. 282-285.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30745-
dc.description.abstractIn the article, the author considers various methods of motivating company employees with the help of marketing tricks. Depending on the hierarchical structure in the enterprise, and their author singles out three, various free benefits are used to motivate employees to work. In the article, the author also suggests that every company develop at least three motivation sets and gives their examples: they will help the company to raise the level of employee engagement.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.subjectemployee motivationru_RU
dc.subjectfree benefitsru_RU
dc.titleMarketing approach in motivation of personnelru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Славінська А.В. 2021.pdf269,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.