Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПотрашкова Л. В.-
dc.contributor.authorЛітвінова О. А.-
dc.date.accessioned2023-12-21T11:24:46Z-
dc.date.available2023-12-21T11:24:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПотрашкова Л. В. Обґрунтування проєктних рішень з візуалізації персонажів української міфології засобами доповненої реальності / Л. В. Потрашкова, О. А. Літвінова // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. - 2023. – Т. 34(73). - № 5. - С. 204–209.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30778-
dc.description.abstractСтаття присвячена застосуванню доповненої реальності для візуалізації персонажів української міфології. Використання доповненої реальності (Augmented Reality, AR) відкриває новий шлях для популяризації та збереження образів міфології, яка є важливою частиною національної культурної спадщини. Але розробка AR-проєктів є складним процесом, що базується на цілому ряді проєктних рішень, від яких залежить якість та успіх проєкту. Тому актуальним науковим завданням сьогодні є розробка теоретичних основ підтримки проєктних рішень у сфері застосування технології доповненої реальності для вирішення різноманітних завдань у сфері культурно-просвітницької діяльності. Метою дослідження є розробка методики обґрунтування проєктних рішень щодо візуалізації персонажів української міфології з використанням доповненої реальності. Відповідно до заданої мети, у статті розроблено методику, яка забезпечує підтримку прийняття рішень на різних етапі планування AR-проєкту у вигляді набору наявних альтернатив і їхніх оцінок з погляду різних критеріїв. Методика допомагає приймати обґрунтовані проєктні рішення з вибору: рекламованих міфічних персонажів, носіїв цільових зображень, складників AR-контенту, дизайну графічних елементів проєкту (цільових зображень та контенту доповненої реальності). Застосування методики дозволить підвищити якість розроблюваних проєктів з популяризації української міфології з використанням доповненої реальності. У статті використано такі наукові методи: аналіз і синтез; анкетування; модель Кано; експертне ранжування альтернатив та перевірка узгодженості думок експертів; експертне оцінювання альтернатив за критеріями. В цілому робота демонструє важливість та перспективність використання доповненої реальності для візуалізації культурної спадщини та мiфологiчних образів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмультимедійний дизайнru_RU
dc.subjectдоповнена реальністьru_RU
dc.subjectукраїнська міфологіяru_RU
dc.subjectметодикаru_RU
dc.subjectмодель Каноru_RU
dc.subjectанкетуванняru_RU
dc.subjectоцінювання альтернативru_RU
dc.subjectранжуванняru_RU
dc.titleОбґрунтування проєктних рішень з візуалізації персонажів української міфології засобами доповненої реальностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті (КСіТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.