Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843| Назва: | Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів) | 
| Автори: | Чжан Юйтін | 
| Теми: | емоційний та соціальний інтелект навчальні досягнення соціальні досягнення соціальна тривожність  | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Бібліографічний опис: | Чжан Юйтін Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів): дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 «Освітні, педагогічні науки» освітньої програми «Педагогіка та адміністрування освіти» / Чжан Юйтін. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 103 с. | 
| Короткий огляд (реферат): | Метою дипломної роботи є аналіз значущості та важливості соціального та емоційного інтелекту в освітньому процесі студентів вищих навчальних закладів та дослідження факторів впливу. В дослідженні здійснено оцінку емоційного і соціального інтелекту китайських студентів коледжу, вивчено регіональні відмінності та розглянуто проблеми у розвитку цих навичок. Використовуючи анкети на трьох рівнях коледжу, ми аналізуємо такі фактори, як вік, соціальний клас і стать, досліджуючи кореляції з академічною та соціальною успішністю студентів. Отримані результати дозволяють надати рекомендації щодо підвищення емоційного та соціального інтелекту студентів коледжу. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ПІФП) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Чжан.pdf | 841,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.