Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30974
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧернуха Т. С.-
dc.date.accessioned2024-01-24T21:46:59Z-
dc.date.available2024-01-24T21:46:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧернуха Т. С. Формування лояльності до бренду компанії в глобальному економічному середовищі / Т. С. Чернуха // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. – Харків, 2023. – С. 995-998.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30974-
dc.description.abstractОдин із важливих аспектів дослідження брендування – це розгляд його в глобальному економічному контексті. Сучасна компанія, прагнучи до успіху, повинна ефективно функціонувати не тільки на регіональному рівні, але й у міжнародному бізнес-середовищі. Актуальність дослідження визначається тим, що, наш світ насичений великою кількістю продуктів та послуг, формування лояльності до бренду є критично важливою для успішного функціонування будь-якої компанії. Глобалізація економіки та посилення конкуренції ставлять перед підприємствами завдання не лише здобути нових клієнтів, але й утримати вже існуючих. У цьому контексті, ретельне вивчення стратегій формування лояльності до бренду набуває надзвичайної актуальності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectлояльністьru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.subjectкомпаніяru_RU
dc.titleФормування лояльності до бренду компанії в глобальному економічному середовищіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_2023 (2).pdf662,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.