Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31305
Назва: Personal branding and business image management : program of the ccourse for students of all specialties of the first (bachelor’s) level
Автори: Myronova O. M.
Gruzina I. A.
Gruzina I. A.
Теми: brand
personal brand
personal branding
brand attributes
image
business image
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Personal branding and business image management : program of the ccourse for students of all specialties of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / comp. O. M. Myronova, I. A. Gruzina, K. O. Barkova. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 8 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the procedure for evaluating learning outcomes, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of all specialties of the first (bachelor’s) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31305
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.