Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31475
Название: Electronic marketing: program of the course for students of specialty 073 "Management" of the study programme "Business Administration" of the first (bachelor's) level
Авторы: Mazorenko O.
Kinas I.
Ключевые слова: e-business
electronic marketing
e-marketing strategy
e-marketing tools
search engine marketing
Social Media Marketing
mobile marketing
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Electronic marketing: program of the course for students of specialty 073 "Management" of the study programme "Business Administration" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / compiled by O. Mazorenko, I. Kinas. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. - 11 p. (English)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the procedure for evaluating learning outcomes as well as recommended literature are given. Recommended for students of specialty 073 "Management" of the study programme "Business Administration" of the first (bachelor's) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31475
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.245 РП_ВК_Електронний_маркетинг_англ_Мазоренко_О.docx_.pdf725,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.