Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31489
Название: Маркетинг у соціальних мережах: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Ларіна К. В.
Ключевые слова: маркетинг у соціальних мережах
маркетингові комунікації
SMM-стратегія
соціальні медіаплатформи
персональний бренд
генерація контенту
просування у соціальних мережах
алгоритми просування
лідери думок
таргетована реклама
Instagram
Facebook
соціальна відповідальність та соціальна дилема
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Маркетинг у соціальних мережах: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. К.В. Ларіна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 10 с. (Укр.мова)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31489
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.190_Маркетинг_у_соціальних_мережах.pdf388,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.