Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31568
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorGrynevych L.-
dc.contributor.authorLysytsia N.-
dc.contributor.authorBoiko N.-
dc.date.accessioned2024-02-16T15:23:57Z-
dc.date.available2024-02-16T15:23:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationMarketing: program of the course for students of specialty 073 “Management” of the study programme “Business Administration” of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / comp. L. Grynevych, N. Lysytsia, N. Boiko. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 13 p. (Eng. lang.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31568-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 “Management” of the study programme “Business Administration” of the first (bachelor’s) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectmarketing information systemru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectconsumer needsru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectproductru_RU
dc.subjectpriceru_RU
dc.subjectdistributionru_RU
dc.subjectcommunicationsru_RU
dc.titleMarketing: program of the course for students of specialty 073 “Management” of the study programme “Business Administration” of the first (bachelor’s) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
доп.план_Маркетинг (англ).pdf897,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.