Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрагомощенко Т. В.-
dc.date.accessioned2024-04-30T10:07:30Z-
dc.date.available2024-04-30T10:07:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДрагомощенко Т. В. Особливості створення та просування брендів міст / Т. В. Драгомощенко // Збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції з економічних та гуманітарних питань. – Дніпро: ДВНЗ УДХТУ, 2024. – Т. ІІ. – С. 148-149.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32433-
dc.description.abstractСтворення та розповсюдження брендів міст – це важливий аспект міського маркетингу, що сприяє покращенню іміджу та привабливості міста для туристів та інших аудиторій. Бренд включає унікальні характеристики та емоційні асоціації, які формуються на основі позитивного сприйняття та репутації міста. Бренд міста виступає важливим економічним фактором та може привертати інвесторів, підприємців, туристів та мешканців. Процес формування бренду міста передбачає стратегічну комунікаційну кампанію, спрямовану на підвищення усвідомленості про туристичний потенціал міста та залучення уваги до його унікальних аспектів. Важливою складовою брендингу міста є співпраця зі знаменитостями, надання корисної інформації про туристичні місця та забезпечення якісного обслуговування для створення позитивного враження серед відвідувачів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбренд містаru_RU
dc.subjectміський маркетингru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectтуристична привабливістьru_RU
dc.subjectкомунікаційна кампаніяru_RU
dc.titleОсобливості створення та просування брендів містru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Драгомощенко.pdf322,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.