Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32542
Назва: Оптимізація функціональної структури бізнес-процесів сервісної іт-компанії
Автори: Яценко Р. М.
Баликов О. Г.
Теми: бізнес-процес
функціональна структура
сервіс
модель
ІТ-компанія
активна система
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Яценко Р. М. Оптимізація функціональної структури бізнес-процесів сервісної іт-компанії / Р. М. Яценко, О. Г. Баликов // Управління розвитком. – Т. 17. – № 1. – С. 35-50.
Короткий огляд (реферат): В роботі запропоновано підхід до оптимізації функціональної структури бізнес-процесів сервісної ІТ-компанії, що засновано на системі управління бізнес-процесами як активною самоорганізованою життєздатною системою, яка враховує особливості розвитку галузі інформаційних технологій, що дозволяє оптимізувати структуру бізнес-процесів шляхом адекватного позиціювання та формального опису всієї сукупності складних ієрархічних взаємозв’язків з метою переходу від ієрархічної до функціональної структури бізнеспроцесів підприємства з урахуванням зв’язків між елементами. Побудована система управління бізнес-процесами розглядається як сукупність бізнес-процесів стратегічного, тактичного та операційного рівня, що взаємопов’язані між собою в межах однієї стратегічної мети. Сформовано граф функціональних задач досліджуваної сервісної ІТ-компанії, що відображає інцидентність та тісноту зв’язків між бізнес-процесами. Запропонована модель оптимізації функціональної структури бізнес-процесів на основі алгоритму, що передбачає мінімізацію сумарних зв’язків підмножин вершин графу функціональних задач, за допомогою якого було побудовано оптимальну реструктуризовану систему бізнес-процесів, що підвищує ефективність управління досліджуваною сервісною ІТ-компанією. Було проаналізовано переваги та недоліки реструктуризованої функціональної структури бізнеспроцесів сервісної IT-компанії. Визначено, що переструктурування системи бізнес-процесів буде ефективним тільки разом зі змінами в управлінні процесами підприємства на основі відповідних стратегій управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32542
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
яценко.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.