Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32577
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧернуха Т. С.-
dc.date.accessioned2024-05-22T08:21:45Z-
dc.date.available2024-05-22T08:21:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧернуха Т. С. Особливості інституціональних блоків системи вищої освіти України в умовах економічної трансформації / Т. С. Чернуха // Управління розвитком. – Т. 17. – № 3. – С. 54-67.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32577-
dc.description.abstractПроблеми впливу процесів інформатизації та глобалізації на всі складові економічної діяльності людини й, відповідно, на ґрунтовну та швидку зміну як вимог до освітньокваліфікаційних характеристик спеціалістів, задіяних у виробництві товарів та послуг в цілому, так і механізмів та інструментів надання самих освітніх послуг, зокрема, цілком справедливо знаходяться в центі уваги дослідників. Така структурна перебудова національної економіки зумовила необхідність суттєвої корекції української системи вищої освіти. В результаті дослідження розкрито вплив соціокультурних чинників на організацію інституціонального забезпечення українського освітнього простору. Виділено та розглянуто специфічні риси інституціональної структури системи вищої школи України. На основі компаративного підходу у статті представлено аналіз інституціональних блоків системи вищої освіти. Розкрито зміст перетворень в механізмах структурної та функціональної комплементарності інституціональних елементів системи вищої освіти України. А саме: розкрито забезпечення структурної комплементарності елементів інституціональної системи в сфері виробничих відносин, проаналізовано особливості інституціонального блоку фінансування, визначено специфіку інституціонального блоку корпоративного управління, розкрито зміст інституціонального блоку моделей виробництва, визначено особливості підготовки професорсько-викладацького складу ЗВО в межах інституціонального блоку «навчання, підготовка і підвищення кваліфікації». Удосконалено уявлення про трансформацію в процесі економічної глобалізації ролі та значення систем вищої освіти як ключового інструмента забезпечення входження національної економіки до Ядра, Протопериферії або Периферії (орієнтація на ретрансляцію знання) капіталістичної світ-системи.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectінституціональні блокиru_RU
dc.subjectкомпаративний аналізru_RU
dc.subjectструктурна комплементарністьru_RU
dc.subjectфункціональна комплементарністьru_RU
dc.subjectекономічна трансформаціяru_RU
dc.subjectсоціокультурні чинникиru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.titleОсобливості інституціональних блоків системи вищої освіти України в умовах економічної трансформаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
чернуха.pdf545,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.