Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32759
Название: Стратегія просування персонального бренду через блог
Авторы: Харченко Ю. О.
Ключевые слова: бренд
персональний бренд
блогінг
персональний блог
просування
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Харченко Ю. О. Стратегія просування персонального бренду через блог // Ю.О. Харченко, науковий керівник К.В. Ларіна / Науковий простір: аналіз, сучасний стан, тренди та перспективи : матеріали V Всеукраїнської студентської наукової конференція. / «Молодіжна наукова ліга». – Київ, 2024. - С. 123-124.
Краткий осмотр (реферат): Автор ставить за мету дослідити, як за допомогою блогінгу можна просувати персональні бренди в соціальних мережах, розглядає етапи формування стратегії просування персонального бренду та необхідність генерації якісного контенту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32759
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ Харченко Юлія.pdf212,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.