Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32764
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХарченко Ю. О.-
dc.date.accessioned2024-06-02T11:05:02Z-
dc.date.available2024-06-02T11:05:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХарченко Ю. О. Стратегія просування персонального бренду через блог / Ю.О. Харченко, науковий керівник К.В. Ларіна // Науковий простір: аналіз, сучасний стан, тренди та перспективи : матеріали V Всеукраїнської студентської наукової конференції / «Молодіжна наукова ліга». – Київ, 2024. – С. 123-124.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32764-
dc.description.abstractАвтор ставить за мету дослідити, як за допомогою блогінгу можна просувати персональні бренди в соціальних мережах, розглядає етапи формування стратегії просування персонального бренду та необхідність генерації якісного контенту.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectперсональний брендru_RU
dc.subjectблогінгru_RU
dc.subjectперсональний блогru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.titleСтратегія просування персонального бренду через блогru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ Харченко Юлія.pdf212,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.