Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32790
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Железнякова Е. Ю. | - |
dc.contributor.author | Зміївська І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-02T19:43:45Z | - |
dc.date.available | 2024-06-02T19:43:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Железнякова Е. Ю. Цифрова платформа як інструмент цифровізації освіти / Е. Ю. Железнякова, І. В. Зміївська // Бізнес Інформ. - 2024. - №3. - C. 129–135. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32790 | - |
dc.description.abstract | Під впливом цифрової трансформації, яка полягає в цифровізації різних сфер життя людини, виникає новий технологічний феномен – цифрова платформа. В умовах економічного розвитку, стрімких змін інформаційних технологій та нової якості соціуму сучасна освіта базується на високотехнологічних освітніх інструментах – мобільних та універсальних цифрових платформах. Авторами статті проведено аналіз поняття «цифрова платформа» у контексті використання його в цифровому освітньому середовищі в умовах цифровізації освіти. Розглянуто чинні підходи до інтерпретації цифрових платформ, що запропоновані різними науковцями. Встановлено, що цифрову платформу варто розглядати в якості одного з цифрових інструментів навчання в ході освітнього процесу в умовах цифровізації освіти. Також цифрова платформа – це віртуальний майданчик, інформаційно-комунікаційне середовище, що забезпечує академічний контент, продуктивну діяльність, комунікацію та інтерактивну взаємодію учасників процесу, оцінювання або програмно-технічний засіб, що забезпечує доступ до цифрового освітнього середовища всіх учасників в будь-який час з будь-якої точки світу, та забезпечує освітній процес при дистанційній формі навчання. Визначено проблеми, переваги та недоліки, пов’язані з функціонуванням цифрових платформ. Також зазначено, що до цифрового освітнього середовища, завдяки можливостям цифрових платформ, мають стікатися різноманітні інформаційні потоки шляхом активної інформаційної взаємодії усіх учасників навчального процесу. Отже, цифрові платформи є одним із найважливіших інструментів процесу цифровізації та вважаються перспективними для цифровізації освіти. Вони складаються з технологічних, продуктивних та комунікативних елементів. Це дозволяє ефективно розвивати таку форму освіти, як дистанційне навчання, що стало особливо актуальним в умовах пандемії COVID-19 та повномасштабного вторгнення в Україну. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | цифровізація | ru_RU |
dc.subject | цифрова платформа | ru_RU |
dc.subject | цифровізація освіти | ru_RU |
dc.subject | цифрове освітнє середовищє | ru_RU |
dc.title | Цифрова платформа як інструмент цифровізації освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ЕММ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Для репозитарія_Стаття_Железнякова_Зміївська.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.