Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32976
Title: Синергія онлайн- та офлайн - каналів просування -ключовий чинник розвитку бізнесу
Authors: Небилиця О. А.
Keywords: ROPO
ефект
аналіз
онлайн та офлайн середовище
цільова аудиторія
споживач
продаж
бізнес
стратегія
Issue Date: 2024
Citation: Небилиця О. А. Синергія онлайн- та офлайн - каналів просування -ключовий чинник розвитку бізнесу / О. А. Небилиця // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали VІІІ науково-практичної конференції, 25 квітня 2024 р. : тези допов. – Харків : Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С.Кузнеця, 2024. - №1.
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність поєднання онлайн та офлайн каналів просування для сучасного бізнесу на основі врахування ROPO-ефекту. Дослідження поведінки цільової аудиторії у офлайн – та онлайн середовищі, та на основі цього побудова маркетингової стратегії підприємства дає можливість сучасним підприємствам досягати поставленої мети. Так, у роботі досліджено та узагальнено особливості моделі ROPO-ефекту для сучасного бізнесу, яка дозволяє проаналізувати поведінку покупців, коли вони переміщуються між різними каналами взаємодії. Проведено аналіз використання Інтернету у 2023 р. у світі та в Україні; подано динаміку кількості користувачів інтернету у 2013-2023 рр. Досліджено структуру витрат споживачів у світі. Зроблено висновок, що динаміка змін digital світу та офлайн-простору у 2022-2023 роках показала, що сьогодні бізнесу вкрай необхідно застосувати синергію – необхідно проводити аналіз як онлайн- так й офлайн-даних та на основі них - ROPO-аналіз з метою побудови маркетингової стратегії підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32976
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2Небилиця.pdf597,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.