Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33482
Название: Використання інтернет-ресурсів у якості маркетингового інструменту у спортивній галузі
Авторы: Бутенко Д. С.
Коломоєць К. О.
Ключевые слова: розвиток
інтернет-ресурси
маркетинг
підприємницька діяльність
технології
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Бутенко Д. С. Використання інтернет-ресурсів у якості маркетингового інструменту у спортивній галузі / Д. С. Бутенко, К. О. Коломоєць // Сучасний стан, проблеми та перспектив розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 17 травня 2024 р. – Харків: ХНУ ім. Каразіна, 2024.
Краткий осмотр (реферат): В тезах розглянуто тенденції розвитку спортивної галузі в Україні. Виокремлено мету та методи дослідження. Розглянуто еволюцію розвитку спортивної галузі, виокремлено основні тенденції впливу. Визначено роль інтернет-ресурсів у професійному спорті як маркетингового інструменту. Надано рекомендації щодо подальшого застосування інтернет-ресурсів у професійному спорті з метою підвищення ефективності галузі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33482
Располагается в коллекциях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Бутенко, КОЛОМОЄЦЬ.pdf195,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.